Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

شرط عشق،"جنون"است...ما که ماندیم؛مجنون نبودیم...!
-------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا.اومدم اگه کم گذاشتم...اگه کم کاری کردم...حالا بجنبمو یه کم هم برا اون آخریه...اونی که وعده دادی...اونی که وجودیت و موجودیت این توپ خاکی برا خاطر نازنین اونه کار کنم.بی ارزشه ...ولی سپردم خودمو اینجارو دست خودت... یا علی
*التماس دعای فرج*
پ.ن:کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
پ.ن: آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام..!
--------------------------------------
هزاران وادی غم را به یک نازت خریدارم

بناز ای گل که من هردم به یادت سجده بگذارم

اگر ساقی همش باقی بنوشاند می نابی

از آن من روی گردانم که در دل من تورا دارم
==============
کشتۀ اشک‌ها

امام حسین (علیه‌ السلام):

أنَا قَتِیلُ الْعَبْرَةِ, لا یَذکُرُنِی مُؤمِنٌ إلَّا اسْتَعبَرَ.

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی
مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که
اشک‌هایش جاری می‌شود.

I am the murdered of tears, so whenever
believer mentions me,
he sheds tears.
أمالی الصدوق، ص 137

آخرین نظرات
پیوندها

::آقای دوست داشتنی ما::

این شعر رو اونایی که بودن یادشون میاد؟

همخوانی دانش آموزان در ابتدای دیدار

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

لینک::12آبان1392

بهترین کادوی تولدم رو گرفتم

لحظه ی پرتکرار تو ذهنم...

هر روز بارها و بارها مرور میشه...

هربار فکر کردن به اون لحظه;قلبم میخواد از جاش در بیاد...

خیلی دوست دارم این صفحه ی زندگیمو که کتابی شده برا خودش...

همهش هم برکت وجود نازنینشه...

از ته قلبم فریاد میزنم:

"جانم فدای رهبر"

دیدار رهبری 12ابان92
  • فاطمه زهرا بازاری

دیدار رهبری 12ابان92

هدیه تولدم

نظرات  (۲)

Thanks so much for providing inadviduils with a very terrific chance to read critical reviews from this website. It really is very good and as well , stuffed with a lot of fun for me personally and my office fellow workers to search your site at the least 3 times weekly to study the newest secrets you have. And indeed, we’re usually fulfilled with your wonderful opinions you give. Selected 4 points in this article are undoubtedly the most impressive I’ve had.
Hello there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.
If you know of any please share. Appreciate it!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">