Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

شرط عشق،"جنون"است...ما که ماندیم؛مجنون نبودیم...!
-------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا.اومدم اگه کم گذاشتم...اگه کم کاری کردم...حالا بجنبمو یه کم هم برا اون آخریه...اونی که وعده دادی...اونی که وجودیت و موجودیت این توپ خاکی برا خاطر نازنین اونه کار کنم.بی ارزشه ...ولی سپردم خودمو اینجارو دست خودت... یا علی
*التماس دعای فرج*
پ.ن:کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
پ.ن: آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام..!
--------------------------------------
هزاران وادی غم را به یک نازت خریدارم

بناز ای گل که من هردم به یادت سجده بگذارم

اگر ساقی همش باقی بنوشاند می نابی

از آن من روی گردانم که در دل من تورا دارم
==============
کشتۀ اشک‌ها

امام حسین (علیه‌ السلام):

أنَا قَتِیلُ الْعَبْرَةِ, لا یَذکُرُنِی مُؤمِنٌ إلَّا اسْتَعبَرَ.

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی
مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که
اشک‌هایش جاری می‌شود.

I am the murdered of tears, so whenever
believer mentions me,
he sheds tears.
أمالی الصدوق، ص 137

آخرین نظرات
پیوندها

امضای برات دلمان...

همه رفتند و دل بی سر و پا جا مانده

از هوای حرم کرب و بلا جا مانده

به گمانم که میان همه زائرها فقط

امضای برات دل ما جا مانده

یک به یک میرسد از هر طرفی نامه دوست

که حلالم بکن، ای از همه جا مانده

صرف کردند همه فعل خداحافظی و

یک نفر هست ز جمع رفقا جا مانده

اربعین، پای پیاده، حرم حضرت عشق

حسرتش بر دل تنهای گدا جا مانده

قصه این است که من لایق آقا نشدم

از همین است که این من ز شما جا مانده

نام مارا بنویسید کف صحن حسین

بنویسید که "یک بی سر و پا جامانده

راست نویس


پ.ن: عالم،همه قطره ست

و

دریاست حسیــــــن(ع)...

پ.ن:کمر به همت بین الحرمینت بستم؛

حال این تو و

این من و

این دل بیقرار تو...

خودت میدانی و خودش...

  • فاطمه زهرا بازاری

امام حسین(ع)

کربلا

نظرات  (۱۴)

بح بح

 السلام علیک یااباعبدالله
دمت گرم....دلم خیلی وقته یک حریم امن و خلوت با معشوق میخواد..ایشالا که هممون بهره مند شیم...التماس دعا..
- Dearest W Family ~ Watching your beautiful family grow has been such fu&3082n#;you have two gorgeous little girls that we adore! ♥ ♥
What's up friends, its wonderful article on the topic of cultureand completely explained, keep
it up all the time.
Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much.
I hope to give something back and help others like you helped me.
Ahaa, its good discussion about this article here at this weblog,
I have read all that, so now me also commenting here.
Hello, i feel that i noticed you visited my weblog thus i
came to go back the favor?.I am attempting to find issues to improve my web site!I assume its ok to use some of
your concepts!!
You can definitely see your skills in the paintings you
write. The world hopes for more passionate writers such as you who aren't afraid to say how they believe.

At all times follow your heart.
Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Thanks
  • hyacinthdesue.hatenablog.com
  • You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be
    really something which I think I would never understand.
    It seems too complex and extremely broad for me.

    I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!
    This info is priceless. When can I find out more?
    Wonderful work! That is the type of information that
    are meant to be shared across the web. Disgrace on Google
    for not positioning this put up upper! Come on over and talk over with my website .

    Thank you =)
    I've been surfing online more than three hours today,
    yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made good content as you
    did, the internet will be much more useful than ever before.
    Very descriptive article, I loved that a lot. Will there be a part 2?
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">