Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

شرط عشق،"جنون"است...ما که ماندیم؛مجنون نبودیم...!
-------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا.اومدم اگه کم گذاشتم...اگه کم کاری کردم...حالا بجنبمو یه کم هم برا اون آخریه...اونی که وعده دادی...اونی که وجودیت و موجودیت این توپ خاکی برا خاطر نازنین اونه کار کنم.بی ارزشه ...ولی سپردم خودمو اینجارو دست خودت... یا علی
*التماس دعای فرج*
پ.ن:کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
پ.ن: آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام..!
--------------------------------------
هزاران وادی غم را به یک نازت خریدارم

بناز ای گل که من هردم به یادت سجده بگذارم

اگر ساقی همش باقی بنوشاند می نابی

از آن من روی گردانم که در دل من تورا دارم
==============
کشتۀ اشک‌ها

امام حسین (علیه‌ السلام):

أنَا قَتِیلُ الْعَبْرَةِ, لا یَذکُرُنِی مُؤمِنٌ إلَّا اسْتَعبَرَ.

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی
مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که
اشک‌هایش جاری می‌شود.

I am the murdered of tears, so whenever
believer mentions me,
he sheds tears.
أمالی الصدوق، ص 137

آخرین نظرات
پیوندها

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

کلیپ/آب فتنه پیش روی ایران

دانلود با لینک مستقیم و حجم27مگابایت

کلیپ/ آب فتنه پیش روی ایران – استاد رائفی پور


فقط ترس دشمن است که بازدارنده است..

وحید یامین‌پور

با دقت بخوانید؛
تلاش جان کری برای جلب رضایت مخالفان توافق در آمریکا:

جان کری در مصاحبه با آتلانتیک:
– اگر کنگره توافق را رد کرد و آنوقت ایران هم تأسیسات تازه‌ای زیر یک کوه دیگر، درعمقی بیشتر درزمین ایجاد کرد، آنوقت ما بمبی که بتواند آن را هدف قرار دهد،نخواهیم داشت.
– مشخص نیست در صورت رد توافق چه می‌شود،چه تعداد موشک به تنگه شلیک می‌شود؟ آیا ایران تنگه هرمز را می‌بندد؟ جنگ تمام عیار دقیقا چیزی است که می‌خواهیم از آن دوری کنیم/اگر کار به اقدام نظامی برسد، نه سازمان ملل، نه حقوق بین‌الملل و نه متحدانمان از ما حمایت نخواهند کرد.
– ساختار تحریمها درصورت عدم توافق هم در حال فروپاشی بود/ اگریکجانبه توافق را ترک کنیم همه ترکمان می‌کنند. اگر کنگره توافق را رد کند سوءظن رهبرایران به ما ثابت می‌شود و هرگز به میز مذاکره بازنمیگردند چون می‌گویند آمریکا با حسن نیت مذاکره نکرده.

جان کری در این مصاحبه دلهره و هراس آمریکا را از قدرت ایران افشا می کند و اعتراف می کند این توافق برای “پیش بینی پذیر کردن” ایران است و برای رهایی از کابوس قدرت نظامی مخفی و نفوذ روز افزون ایران در منطقه. چرا که از این پس تحریمها خودبخود بی اثر می شود و هیچ راهی جز مذاکره وجود نداشت لذا برای کنترل ایران باید این رویه را متوقف می کردیم.


پ ن : تکرار می کنم تنها مولفه معتبر در روابط بین الملل “ترس” است.
نه مذاکره نه پیام دوستی و نه هیچ معاهده ای جلوی جنگ و تجاوز را نگرفته است.
فقط ترس دشمن است که بازدارنده است.
قرآن تصریح دارد چنان باشید که از شما بترسند: ترهبون به عدوالله و عدوکم.

نه میخشیم نه فراموش میکنیم..



پستی برای دوران پسا "تحریمیم_میفهمی#"!؟


#خطوط قرمزی که در توافق رعایت نشد|دانلود فیلم با حجم11.950مگابایت

#تحلیل و بررسی «متن جمع بندی مذاکرات»؛دبه ساز تفسیر پذیر.توسط دکتر علی خلیلی (صوتی)| دانلود فایل؛یک ساعت و18دقیقه

#نقد متن برنامه جامع مشترک اقدام. حجت السلام نبویان.۲۵ تیر ۹۴. قم.mp۳ | دانلود فایل با حجم ۸۸ مگابایت

#فیلم مستند از وین تا ونک|دانلود فایل با حجم9مگابایت

#موشن گرافیک «تاریخچه مذاکرات ایران و غرب»|دانلودباحجم27مگابایت

#تحلیل شریعتمداری درباره توافق وین:

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان به تحلیل توافق وین پرداخت و نوشت: اگر برای تصویب نهایی سندی که دیروز، ایران و کشورهای 5+1 روی آن به توافق رسیده‌اند، فرصت و مهلتی در نظر گرفته نشده بود، نوشتن این وجیزه ضرورتی نداشت و در هنگامه این‌روزها، شرط عافیت‌طلبی آن بود که زبان به کام و قلم به نیام کشیده شود ولی از یکسو، اعلام فرصت دو هفته‌ای برای ایران و مهلت دوماهه! برای آمریکا به منظور بررسی و تصویب نهایی سند وین و از دیگر سو، تاکید رئیس‌جمهور محترم کشورمان در نطق تلویزیونی دیروز ایشان بر استقبال از نقد منصفانه و دلسوزانه، نگارنده را بر آن داشته است تا دراین‌باره به نکاتی چند اشاره کند.

1- بعدازظهر دیروز، ساعتی پس از آن که متن بیانیه مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 5+1 از سوی آقای دکتر‌ظریف و خانم موگرینی قرائت شد، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا با حضور از قبل اعلام شده در یک برنامه تلویزیونی، تفسیر و برداشت خود از سند مورد توافق وین را با ذکر برخی از بااهمیت‌ترین سرفصل‌های آن اعلام کرد.
تفسیر اوباما از سند وین که باید آن را برداشت و تفسیر دولت آمریکا- چیزی شبیه فکت شیت- تلقی کرد در بسیاری از موارد با آنچه رئیس‌جمهور محترم کشورمان در گزارش تلویزیونی خود از محتوای توافق وین ارائه کرد، تفاوت‌های جدی دارد. این تفاوت که در مواردی نزدیک به تناقض است.
در متن گزارشی که ساعتی قبل از قرائت بیانیه مشترک از سوی وزارت امور خارجه کشورمان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و منتشر شد نیز به وضوح دیده می‌شود و از این روی، بیم آن می‌رود که ماجرای برداشت‌های متفاوت و متناقض طرفین از توافق لوزان در حال تکرار باشد و با ترفند تازه‌ای که آمریکا در آستین دارد، روبرو باشیم! و اما، از آنجا که برای ارزیابی سند یاد شده و تصویب نهایی آن مهلت چند روزه‌ای در نظر گرفته شده است، می‌توان و باید امیدوار بود که قبل از تصویب‌نهایی توافق یاد شده در مجلس شورای اسلامی و یا شورای عالی امنیت ملی کشورمان، این برداشت‌ها و تفسیرهای متفاوت از میان برداشته شود و مفاد توافق وین حالتی «شفاف» و «تفسیرناپذیر» پیدا کند.

اگر نظام نخواهد یا نتواند با پدیده‌های زشت و گناه‌آالودی مثل تهمت ها ؛ دروغ‌ها و خلاف‌گوییهای مطرح شده برخورد کند چگونه می‌توانیم خود را از پیروان نظام مقدس اسلامی بدانیم؟ نقطه قابل توجه دراین تهمت‌ها این است که غیرمستقیم، مقام ولایت در زمان رهبری امام راحل و جناب‌عالی که هادی دولت‌ها بوده‌اید و با اظهارات صریح، مدیریت‌ها را مورد تأیید و تحسین قرارداده‌اید، نشانه گرفته است.


آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص مباحث اخیر انتخاباتی نامه مهمی به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرد.

به گزارش «فردا»، در نامه ارسالی دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: بدنبال خلاف گویی ها و تهمت های دکتر محمود احمدی نژاد درباره بسیاری از بزرگان این کشور، از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، مبارز نستوه انقلاب از سال 42 تا 57، عضو کمیته حل مشکل سوخت مردم در زمستان 57 برای مذاکره با اعتصابیون شرکت نفت آبادان، عضو هیئت حل مشکلات کردستان در سال 58، عضو شورای انقلاب، سرپرست وزارت کشور در دولت موقت، رئیس مجلس شورای اسلامی از سال 60 تا 68، فرمانده 8 سال دفاع مقدس، رئیس جمهوری ایران از سال 68 تا 76، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان رهبری، بسیاری از مردم شریف ایران در سراسر کشور به انحای مختلف خواستار پاسخ آیت الله هاشمی رفسنجانی به اتهامات و دفاع از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی شدند و دفتر ایشان نیز در اولین فرصت از صدا و سیما خواستار وقتی برای پاسخگویی شد، اما صدا و سیما انجام این مهم را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرد که عملا تاثیری نخواهد داشت.

از آنجایی که طی روزهای اخیر موج اعتراض های مردمی از اقصی نقاط کشور برای علت عدم پاسخ به این دروغ سازی ها افزایش یافته و به خاطر اینکه موج سواران بیش از این با احساسات پاک و صادقانه مردم بازی نکنند، آیت الله هاشمی رفسنجانی تصمیم گرفته اند پاسخ به اتهامات رئیس جمهور را به مقام معظم رهبری و از طریق معظم له به مردم شریف ایران بدهند تا حداقل تاریخ انقلاب اسلامی در آینده های دور این تجربه تاریخی را در اختیار نسل های متمادی ایران عزیز قرار دهد که نگذارند پدیده زشت، دروغ، افترا و تهمت در این کشور نهادینه شود.

به گزارش «فردا» از خبرگزاری ها، متن کامل پیام بدین‌شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای زیده عزّه

متأسفانه اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای احمدی‌نژاد در جریان مناظره با مهندس موسوی و