Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

شرط عشق،"جنون"است...ما که ماندیم؛مجنون نبودیم...!
-------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا.اومدم اگه کم گذاشتم...اگه کم کاری کردم...حالا بجنبمو یه کم هم برا اون آخریه...اونی که وعده دادی...اونی که وجودیت و موجودیت این توپ خاکی برا خاطر نازنین اونه کار کنم.بی ارزشه ...ولی سپردم خودمو اینجارو دست خودت... یا علی
*التماس دعای فرج*
پ.ن:کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
پ.ن: آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام..!
--------------------------------------
هزاران وادی غم را به یک نازت خریدارم

بناز ای گل که من هردم به یادت سجده بگذارم

اگر ساقی همش باقی بنوشاند می نابی

از آن من روی گردانم که در دل من تورا دارم
==============
کشتۀ اشک‌ها

امام حسین (علیه‌ السلام):

أنَا قَتِیلُ الْعَبْرَةِ, لا یَذکُرُنِی مُؤمِنٌ إلَّا اسْتَعبَرَ.

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی
مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که
اشک‌هایش جاری می‌شود.

I am the murdered of tears, so whenever
believer mentions me,
he sheds tears.
أمالی الصدوق، ص 137

آخرین نظرات
پیوندها

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

سریال طنز شمعدونی بنیان خانواده را نشانه گرفته است..


پس از پایان پرحاشیه سریال "درحاشیه" ، پخش....

به نقل از "ندای یک بسیجی": پس از پایان پرحاشیه سریال "درحاشیه" ، پخش سریال طنزی به نام " شمعدونی " به کارگردانی " سروش صحت " و تهیه کنندگی " محسن چگینی " از شبکه سه آغاز شده که با تبلیغات و حواشی زیادی قبل از پخش همراه بود.

محمدحسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، نگار عابدی، رویا میرعلمی، محسن قاضی مرادی، محمدرضا داود نژاد، ویدا جوان، امیر کاظمی، رضا کریمی و ... از بازیگران سریال «شمعدونی» هستند که در خلاصه داستان سریال آمده است : این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

کارگردان سریال "شمعدونی" اعتقاد دارد جدی ترین سریال طنزی است که تاکنون کارگردانی کرده است، و در مصاحبه ای گفته است : هیچ کدام از بازیگران در این سریال ویژگی طنز خاصی ندارند. شوخی های زیادی در سریال ندارند. حتی به جز یکی از شخصیت ها هیچ کدام طنز هم بازی نمی کنند بلکه در جریان اتفاقات و مسیر زندگی روزمره شان ماجراهای طنزی به وجود می آمد که خنده دار است.

البته بر خلاف ادعای کارگردان این فیلم ، شاهد بازی های اغراق آمیز شخصیت ها و شوخی های زیاد و بعضا همراه با لودگی آن ها هستیم. شوخی های بسیار سخیف که در اکثر مواقع با مسخره کردن یکی از شخصیت های سریال همراه است.

متنی متفاوت برای "والدین بیخیال"

#چه کسی میداند با والدین بیخیال باید به چه لحنی گفتگو کرد؟؛ اگر نرم گفته شود شاید سختی عذابی که در انتظار آنهاست را متوجه نشوند،قبلا از رنجش والدین گرامی پوزش میخواهیم؛روی سخن با همه والدین خصوصا والدینی که به حکم عقل و فطرت،دستورات دین را رها کرده و زمینه را برای گناه و بد حجابی  دختران و پسرانشان مهیا کرده یا میکنند،است.

# امیدواریم مسائل اقتصادی-سیاسی کشور را با مسائل شرعی و عرفی و عقلی ادغام نکنیم و نگوئیم مملکت خراب شده ،و این بهانه ای نشود برای بیخیالی ما؛چرا که سخت تر از زمان ما هم بوده،از جمله"محاصره شدید اقتصادی-سیاسی شعب ابی طالب"؛که بسیاری از تازه مسلمانان مقاومت جانانه ای کردند...

# از این گذشته باید گفت"همین مقدار حجابی که در ایران است از معجزات انقلاب است؛ به زمان قبل از انقلاب دقت کنیم؛با وجود اینکه هر100خانواده یک تلویزیون سیاه و سفید داشتند و ماهواره و اینترنت  هم نبود؛اما چه بد حجابی هایی که نبود و چه دیسکوها و قمارخانه ها و مشروبخانه هایی که دایر نبود؛"آن بزرگ فرمود:« آن جنایتکار دست به جنایت کشف حجاب زد، بجای اینکه نیمی از جمعیت ایران را فعال کند،آنهارا از فعالیت انداخت، آن نیم دیگر که مردان بودند نیز بطور بسیار زیادی از فعالیت انداخت(صحیفه-17/59)، کمی به اطراف ایران و کمی به کل دنیا دقت کنیم،ببینیم روزانه چه حرمت ها که نمی شکند...

#برخی مادران محجبه برای اینکه دخترشان بیشتر دیده شود و زودتر به خانه بخت برود، چشم ها را به روی بی حیایی دخترشان می بندند، و خودشان نیز کمک کار اویند؛ حجاب فرزندانمان نقطه ایست که تمام توانایی های ما را به چالش میکشد. این آزمایش بزرگ به دنیا آمدن و این همه بی خیالی چه معنا دارد.؟!.