Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

شرط عشق،"جنون"است...ما که ماندیم؛مجنون نبودیم...!
-------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا.اومدم اگه کم گذاشتم...اگه کم کاری کردم...حالا بجنبمو یه کم هم برا اون آخریه...اونی که وعده دادی...اونی که وجودیت و موجودیت این توپ خاکی برا خاطر نازنین اونه کار کنم.بی ارزشه ...ولی سپردم خودمو اینجارو دست خودت... یا علی
*التماس دعای فرج*
پ.ن:کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
پ.ن: آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام..!
--------------------------------------
هزاران وادی غم را به یک نازت خریدارم

بناز ای گل که من هردم به یادت سجده بگذارم

اگر ساقی همش باقی بنوشاند می نابی

از آن من روی گردانم که در دل من تورا دارم
==============
کشتۀ اشک‌ها

امام حسین (علیه‌ السلام):

أنَا قَتِیلُ الْعَبْرَةِ, لا یَذکُرُنِی مُؤمِنٌ إلَّا اسْتَعبَرَ.

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی
مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که
اشک‌هایش جاری می‌شود.

I am the murdered of tears, so whenever
believer mentions me,
he sheds tears.
أمالی الصدوق، ص 137

آخرین نظرات
پیوندها

متنی متفاوت برای "والدین بیخیال"

#چه کسی میداند با والدین بیخیال باید به چه لحنی گفتگو کرد؟؛ اگر نرم گفته شود شاید سختی عذابی که در انتظار آنهاست را متوجه نشوند،قبلا از رنجش والدین گرامی پوزش میخواهیم؛روی سخن با همه والدین خصوصا والدینی که به حکم عقل و فطرت،دستورات دین را رها کرده و زمینه را برای گناه و بد حجابی  دختران و پسرانشان مهیا کرده یا میکنند،است.

# امیدواریم مسائل اقتصادی-سیاسی کشور را با مسائل شرعی و عرفی و عقلی ادغام نکنیم و نگوئیم مملکت خراب شده ،و این بهانه ای نشود برای بیخیالی ما؛چرا که سخت تر از زمان ما هم بوده،از جمله"محاصره شدید اقتصادی-سیاسی شعب ابی طالب"؛که بسیاری از تازه مسلمانان مقاومت جانانه ای کردند...

# از این گذشته باید گفت"همین مقدار حجابی که در ایران است از معجزات انقلاب است؛ به زمان قبل از انقلاب دقت کنیم؛با وجود اینکه هر100خانواده یک تلویزیون سیاه و سفید داشتند و ماهواره و اینترنت  هم نبود؛اما چه بد حجابی هایی که نبود و چه دیسکوها و قمارخانه ها و مشروبخانه هایی که دایر نبود؛"آن بزرگ فرمود:« آن جنایتکار دست به جنایت کشف حجاب زد، بجای اینکه نیمی از جمعیت ایران را فعال کند،آنهارا از فعالیت انداخت، آن نیم دیگر که مردان بودند نیز بطور بسیار زیادی از فعالیت انداخت(صحیفه-17/59)، کمی به اطراف ایران و کمی به کل دنیا دقت کنیم،ببینیم روزانه چه حرمت ها که نمی شکند...

#برخی مادران محجبه برای اینکه دخترشان بیشتر دیده شود و زودتر به خانه بخت برود، چشم ها را به روی بی حیایی دخترشان می بندند، و خودشان نیز کمک کار اویند؛ حجاب فرزندانمان نقطه ایست که تمام توانایی های ما را به چالش میکشد. این آزمایش بزرگ به دنیا آمدن و این همه بی خیالی چه معنا دارد.؟!.

#بجای آنکه آداب همبستری را رعایت کنیم و با تهذیب نفس و با طهارت اقدام به همبستری نماییم و در دوران بارداری با وضو بوده و قرآن بخوانیم و گناه نکنیم و جز از حلال نخوریم و بعد از به دنیا آمدن طفل،3دوره ی 7سال بچه را تحت تربیت صحیح قرار دهیم،با روحیه ای غیر دینی با تماشای فیلم های مورد دار همبستری کرده و هرچه خواستیم خوردیم و گفتیم، و نامش را گذاشتیم"تربیت"!.. بچه را عریان کرده و با انواع مدل مو و آرایش آشنا کردیم،بچه اصلا لباس حجاب به تن نمیبیند؛ عروسک باربی که نگو...

#"دیگر کانالهای کارتون داخلی قانعمان نمیکند،حتما باید"پرشین تون" باشد و بخاطر اینکه بچه کاری به ما نداشته باشد؛ ماهواره و پلی استیشن وx.boxو کامپیوتر و موبایل را به بچه 1 سال تا به  بالا میگذاریم"؛ و در بزرگسالی انواع تیشرت و شلوارهای لی تنگ و مانتوهای تنگ را در اختیار پسر و دختر میگذاریم... و فقط به فکر جسم فرزندانمان هستیم؛ الیته اگر باشیم..! .

#از قدیم گفته اند دست شکسته وبال گردن خواهد شد ؛ "این میوه کال و آفت زده،عملکرد ماست، و تا هر زمانیکه پابر جاست نسل پشت نسل در قیامت معذب خواهیم بود"، البته اگر ما 21 سال فرزندان را تربیتی دینی کنیم، انحراف فرزند به گردن ما نیست انشاءالله...،همانند پسر  نوح و دیگران.

#والدین عزیز، حتی اگر اهل دین هم نباشیم باید بدانیم قاعده رسانه، برهنگی است . برنامه های رسانه را برای فرزندانمان مدیریت کنیم، حتی برنامه های کودک را، نگوییم بچه چه سرش میشود، روح او بسیار جاذب است. حتی فرمودند که اگر نوزادت هنگام همبستری شما، صدای نفس هایتان را بشنود، بعید نیست زناکار شود... کارتون های ماهواره مخرب است، کلی کارشناس و روانشناس روی آنها کار میکنند، دین بچه را خراب نکنیم، و الّا تک تک گناهانش هم برای او نوشته میشو و هم بدون کم و کاست برای ما.

# والدین تا زمانی که فرزندانشان از عده رانندگی برنیایند،اتومبیل به آنها نمیدهند؛به همین نسبت نباید با تامین امکانات اینترنت،موبایل و کنسول بازی و.. فرزندان را با دنیایی از تصاویر مستهجن و داستانهای غیراخلاقی و آواری از اطلاعات درست و نادرست و آدم های علاف  پشت چت روم رها کنند. فضای اینترنت و چت روم ها پر است از آدم های سرگردان و لاابالی،معنی ندارد که بچه ها بدون نظارت ساعت های متمادی به شبکه اینترنت وصل باشند.

#چرا باید کامپیوتر و لب تاپ در اتاق خواب بچه ها باشد.متاسفانه ماهواره را که با افتخار نصب میکنیم، mi Tvکه حلال حلال شد، ترانه ها که دیگر جزء کار است و کم کم fasi one و Gem TV و man o toو شبکه های اروپا حلال شدند و خواهند شد...

# بجای آموزش دین و احکام نگاه؛ ماهواره و اینترنت را به بچه هدیه میدهیم، بجای آشنایی با امام زمان(عج)، کوروش را به او معرفی میکنیم، دینی که همه میشناسیم را منار گذاشتیم، و لوح کوروشی که یهود ترجمه کرده به بچه آموزش میدهیم. نمیدانیم کجای اسلام در گفتار و پندار و رفتار نیک جای نمیگیرد.

# اول که گفتند کوروش عدالت اجتماعی را گسترش داد، بعد گفتند کوروش کاری به کار مذهب افراد نداشت،و هر کسی هر دینی داشت، بعد گفتند علاوه بر این، کوروش خدمت به بت پرستی هم میکردند، بت های سومر و آکد را به بتکده های آنها برگرداند که پرستیده شوند، حالا هم میگویند پسر و دختر کوروش باهم ازدواج کردند...

# گوشمان را چسباندیم به دهان صهیونی که گوشت و پوست و کلامش نجس است. کجای کار هستیم که برای دین ما چند ماموریهود پشت ماهواره تصمیم میگیرند، یهودی که در تورات تحریف شده شان آمده که"همه انسان ها بجز یهودیان،اسب هستند یعنیباربر ما هستند". اگر علاقه به تاریخ ایران داری، علاقه به کوروش داری ؛ از حق کوروش اصلی دفاع کن، تحقیقی واقعی انجام بده،نگذار این مترجمان کذاب کوروش را به هموطنانمان بشناسانند.واقعا خنده ندارد که یهود تاریخ ایران ما را برای ایرانیان بنویسد؟!.

# والدین گرامی! مبادا لقمه حرامی به خانه بیاوریم که باعث شود خود و فرزندانمان عاقبت به خیر نشویم، مگر سیدالشهدا نفرمودند:«میدانید چرا حرف حق به گوشتان نمیرود و کمر به قتل ما بسته اید؟ بخاطر اینست که لقمه حرام در شکمتان رفته است.»

در مورد وام بانکی تحقیق کنیم، رجوع کنیم به مجتهدی که شاگرد اول کلاس درس اسلام است،  راه های فرار از ربا ،همه از دیدگاه بزرگان اسلام رد شده اند.

بسیاری از مسائلی که ما به بهانه اضطرار سراغ وام میرویم واقعا بی اساس است، هر درهم ربا برابر با هفتاد زنای با محرم در کعبه است، جدی بگیریم این قضیه را، نه ربا بگیریم، نه ضامن و واسطه شویم، نه ربا بدهیم. بانکدار عزیز دقت کن واسطه چه کاری هستی؛ در مورد شغلت تحقیقی اساسی کن...

# حواسمان به در آمدمان و تغذیه مان باشد که هم دین فرزندانمان بر باد میرود و هم امکان اینکه ماهخ در وقت نیاز جلوی اماممان صف بکشیم هست؛ مگر سیدالشهدا نفرمودند:«میدانید چرا حرف حق به گوشتان نمیرود و کمر به قتل ما بسته اید؟ بخاطر اینست که لقمه حرام در شکمتان رفته است.»

#والدین عزیز، با درآمد حلال ، از پس مشکلات برآئیم تا بهانه ای نشود برای بی دینی فرزندانمان.(هرچند که همه این گرانی ها و مشکلات و اجحاف را میدانیم)اما همه چیز پول نیست چرا که قشر عظیم بدحجابها از درون همین ثروتمندان پول پرست هستند.

به بهانه صله رحم های مستحب،مهمانیهایی مختلط که هزاران گناه از آن بیرون میاید برگزار نکنیم. فرزندانمان را با خطرات شهوترانی آشنا کنیم؛تا حداقل در آینده همسر لوده ای نباشد که عدم پایبندی اش به خانواده همواره دردسر ساز شود.

# مغرور به زیادی خدمت و عبادتمان نباشیم که پروردگار،ابلیس را بعد از شش هزار سال عبادت طرد کرد. واقعا اگر والدین و مسئولین که ان شاءالله در پست های بعدی خواهیم آورد،وظیفه خود را به خوبی انجام میدادند ؛ جامعه به این وضع اسف بار نمی افتاد؛و این همه حق الناس گردنمان نبود.

 با پوزش از محضرتان، این متن نه چندان آرام را با چند حدیث به پایان میرسانیم:

*امیرالمومنین(ع) خطاب به فرزندش:فرزند عزیز در راه ادب آموزی تو،از فرصت استفاده کردم و قبل از انکه دل کودکانه ات سخت شود و عقلت به اندیشه های دیگر مشغول گردد به تربیتت مبادرت ورزیدم و وظیفه پدری خود را انجام دادم(الحدیث ج2 ص51)

*امیرالمونین(ع): فرزندان بد، آبرو و شرف خانواده را ازبین میبرند و مایه ننگ و رسوایی خود میشوند(الحدیث ج2 ص 349).

نظرات  (۲)

I blog quite often and I seriously appreciate your information. This article has truly peaked my interest.
I will book mark your blog and keep checking for new
information about once per week. I opted in for your Feed too.
I'm really enjoying the theme/design of your web site.

Do you ever run into any internet browser compatibility problems?
A number of my blog audience have complained about
my website not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
Do you have any advice to help fix this problem?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">