Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

شرط عشق،"جنون"است...ما که ماندیم؛مجنون نبودیم...!
-------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا.اومدم اگه کم گذاشتم...اگه کم کاری کردم...حالا بجنبمو یه کم هم برا اون آخریه...اونی که وعده دادی...اونی که وجودیت و موجودیت این توپ خاکی برا خاطر نازنین اونه کار کنم.بی ارزشه ...ولی سپردم خودمو اینجارو دست خودت... یا علی
*التماس دعای فرج*
پ.ن:کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
پ.ن: آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام..!
--------------------------------------
هزاران وادی غم را به یک نازت خریدارم

بناز ای گل که من هردم به یادت سجده بگذارم

اگر ساقی همش باقی بنوشاند می نابی

از آن من روی گردانم که در دل من تورا دارم
==============
کشتۀ اشک‌ها

امام حسین (علیه‌ السلام):

أنَا قَتِیلُ الْعَبْرَةِ, لا یَذکُرُنِی مُؤمِنٌ إلَّا اسْتَعبَرَ.

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی
مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که
اشک‌هایش جاری می‌شود.

I am the murdered of tears, so whenever
believer mentions me,
he sheds tears.
أمالی الصدوق، ص 137

آخرین نظرات
پیوندها

:)

_از یه بچه ی10-11 ساله پرسیدم میخوای چیکاره بشی عزیزم؟

جواب داد:میخوام...بشم!

گفتم چرا؟؟

گفت: میخوام اختلاس کنم !!!

هیچی دیگه,بعدش از این همه صداقت به وجد اومدم! 

یعنی بعضیا انقدر بهت لطف دارن...

بقول برادرمون,"اعصابتو خورد میکنن"!!!

_بعد از مدتها یکی از دوستان رو دیدم

بهش گفتم:بـــــــــــــــــــــه!عجب تیپ توپی !

باور کنید حدودا45ثانیه صفحه مرگ آبی کامپیوتر رو نشون میداد

 


اخیرا افزوده شد:

مورد داشتیم

پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟
 ..

.

ضد حال یعنى کلى ذوق و شوق براى روز تولدت داشته باشى وتا شب منتظر غافلگیر شدن و کادوى خونواده ى گرامى باشى و اونوقت اونا...از صبح درگیر عروسى پسر عمه ى باباى دختر خاله ى...باشن!

..

منطق ریاضی چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگه که هر مسأله ای که دیدی داره آسون حل میشه،بدون راه حلت اشتباهه

..

پسره استاتوس گذاشته:دنیا اگر مرد بود اسم دخترونه روش نبود!
دختره کامنت داده:شما صداش بزن جهان ببینم فرقی به حالتون میکنه!!!!!!

..

کرگدن زورش به همه می رسه میتونه سلطان جنگل بشه،هیکلشم خوبه ولی خستست میفهمی؟؟؟؟
حوصله نداره!

..

هر وقت کسی بهتون گفت: یه چیزی بگم؟ بگید نه نگو
چون اگه بگی بگو، میگه هیچی ولش کن!
پیشگیری بهتر از درمان است … البته اینا کلا لاعلاج هستن!

..

دقت کردین دردناکترین لحظه ی دنیا اینه که سر جلسه امتحان جواب یه سوال رو خط میزنی و یه چیزی دیگه مینویسی ، بعد که میای بیرون میفهمی همون جواب اولی درست بوده ؟
آخه بد بختی اینه که بارمش بالاس!!!

..

من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم …

فقط مونده درسم رو تموم کنم،ویزا بگیرم، آیلتس قبول شم

پذیرش بگیرم، پول در بیارم و بلیت بخرمو برم …

همین  :|

..

میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن

گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟

بعد اسم برنامه رو میزارن

جستجوی هیولا …

هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو !

..

شما یادتون نمیاد ! خودمم یادم نمیاد

مال خیلی وقت پیشه !

بعله..چیه؟!

..

بچه بودم فک میکردم گوَزنا شوهر آهوا هستن :|

..

این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه

جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ، تازه سوالم میپرسه!!!

..

طریقه روانی کردن دخترا با دو حرکت:

ازشون عکس بگیرید.

عکس رو بهشون نشون ندید!(این کارو با دوستای خودم کردم،خیلی باحاله دنبالت میدوون !!!)

..

من اولش ، یه گوله نمک یددار بودم بعدش دستو پا در آوردم
گفتم شماهم درجریان باشید !:)

..

آیا میدانید : یک اتاق مرتب نشانه ای از کامــپیوتر خــراب یا اینترنتی قطع شده میباشد !

..

"باز منو کاشتی رفتی” چیست ؟
اعتراض نهال به باغبان وظیفه نشناس !

..

امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام؟!!!
یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقم رو تمیز کرده

..

یه عمه دارم، خدایش خیلی آدم خوبیه، خداوکیلی حقش بود که خالم باشه!:|

..

یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن...
امتحان کنین جواب میده :)

..

حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه !

..

خونمون مهمون اومد

وقتی در رو بازکردم دخترشون قدش حدودیک و نود بود

وقتی کفشش رو درآورد یک و هفتاد وپنج شد ،

اومد توی خونه گل سرش رو برداشت شدیک و پنجاه

نگرانم کم کم محو بشه !


  • فاطمه زهرا بازاری

:)

نظرات  (۲)

Plus que ça Arno, plus que ça Si tu me lisais assidument, tu saurais que je n’oublie jamais rien. J’ai une mémoire extraordinaire, sans doute par déformation prfeJssionnelle.oe suis une mémoire vivante quoi
This website was... how do I say it? Relevant!! Finally
I have found something which helped me. Appreciate it!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">