Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

بیخیالی تو این عصر داغ بیخیالی!؟ممنوع!

Antibikhiyal-313

شرط عشق،"جنون"است...ما که ماندیم؛مجنون نبودیم...!
-------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا.اومدم اگه کم گذاشتم...اگه کم کاری کردم...حالا بجنبمو یه کم هم برا اون آخریه...اونی که وعده دادی...اونی که وجودیت و موجودیت این توپ خاکی برا خاطر نازنین اونه کار کنم.بی ارزشه ...ولی سپردم خودمو اینجارو دست خودت... یا علی
*التماس دعای فرج*
پ.ن:کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
پ.ن: آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام..!
--------------------------------------
هزاران وادی غم را به یک نازت خریدارم

بناز ای گل که من هردم به یادت سجده بگذارم

اگر ساقی همش باقی بنوشاند می نابی

از آن من روی گردانم که در دل من تورا دارم
==============
کشتۀ اشک‌ها

امام حسین (علیه‌ السلام):

أنَا قَتِیلُ الْعَبْرَةِ, لا یَذکُرُنِی مُؤمِنٌ إلَّا اسْتَعبَرَ.

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی
مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که
اشک‌هایش جاری می‌شود.

I am the murdered of tears, so whenever
believer mentions me,
he sheds tears.
أمالی الصدوق، ص 137

آخرین نظرات
پیوندها

مناظره رهبر معظم انقلاب،امام خامنه ای،با اوباما#نوروز1394#(+فیلم)

نظرات  (۳)

Gracias… por el trabajo y la forma de compartirlo.He oido muchas veces este CD de Van M. mUcho más la 8. Me gusta entender las letras, yo soy del 60 y entonces era el frances, a estas alturas mal sé algo de uno y otro… al margen de si la tradución la secundaría o no un in IRLANDÉS O UN CANADIENSE O UN ESi3&NtPlde;OLITORA0; me gusta!! y siempre habrá días como este, en el que encuentres lo que te alegre el día por ejemplo o en el que te deprima la lluvia o viveversa.Hasta siempre[]
Excellent web site. Plenty of useful information here.

I am sending it to several pals ans also sharing in delicious.
And obviously, thank you for your sweat!
  • http://katecalvin.weebly.com/
  • Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am encountering troubles
    with your RSS. I don't understand the reason why I can't subscribe to it.
    Is there anyone else having identical RSS problems?
    Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanx!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">